Piese Originale SEAT

Calitatea face diferența.

 

 

Know-How-ul nostru este siguranța ta

Nu face compromisuri în ceea ce privește calitatea și profită de sistemul nostru de furnizare de piese.

Dacă o piesă necesară menținerii automobilului în stare de funcționare nu se află în stoc la o anumită locație, verificăm disponibilitatea acesteia în rețeaua internațională și indiferent de locul în care se află piesa, o livrăm cât mai rapid posibil. Astfel, se elimină timpii de așteptare mari și se reduce perioada în care automobilul tău staționează în service.

Amortizoarele

Avantaje
- Interacțiune optimă între componente, ceea ce determină scăderea uzurii și creșterea duratei de viață
- Siguranță: asigură stabilitate în viraje, direcție precisă și aderență optimă la carosabil
- Reduc riscul de acvaplanare și efectele vântului lateral

Caracteristici tehnice
- Compatibile cu sistemele de siguranță (precum ABS sau ESC): amortizoarele oferă informații precise sistemelor de asistență
- Compatibile cu toate componentele căii de rulare, pentru a diminua uzura
- Cele mai bune valori pe întreaga durată de testare a produsului (calitate, durabilitate și fiabilitate)
- Potrivire perfectă: calea de rulare și amortizoarele sunt adaptate fiecărui model și variante de echipare

Antigelul G13

 Ştiaţi că?

 Multă lume crede că lichidul de răcire este un simplu antigel, în realitate, însă, acesta protejează motorul împotriva supraîncălzirii şi coroziunii interne?
 Temperaturile de până la 2000°C din interiorul motorului ar putea să conducă la deteriorarea acestuia? De aceea, căldura în exces trebuie disipată rapid şi sigur.
 Circuitul de răcire al motorului este un sistem închis, sub presiune (până la 1,5 bar)? De aceea, rezervorul de lichid al sistemului este mai mult decât un simplu recipient; acesta are şi rol de vas de expansiune. Astfel, nivelul lichidului de răcire trebuie să se situeze întotdeauna între marcajele "max" şi "min".
 În cazul unui motor de 2 litri cu 4 cilindri, sunt pompaţi până la 100 litri de lichid de răcire pe minut, la sarcină maximă?
 Atunci când lichidul de răcire nu are suficient antigel, acesta poate să îngheţe şi să îşi mărească volumul? Ca urmare, blocul motor şi chiulasa se pot fisura, la fel şi sistemul de răcire.
 Nivelul, densitatea şi protecţia la îngheţ a lichidului de răcire trebuie verificate periodic? Pentru a preveni deteriorarea sistemului de răcire şi a motorului trebuie folosiţi numai aditivi aprobaţi, în cantitatea recomandată.

Antigelul G13 Original…

...  este  compatibil cu componentele din metal, cauciuc şi compuşii sintetici din circuitul de răcire. 
...  oferă protecţie anti-îngheţ de până la -40°C, atunci când este folosit în proporţia corectă. 
...  asigură creşterea punctului de fierbere până la 135°C, prevenind evaporarea lichidului de răcire la temperaturi ridicate. 
...   conţine substanţe speciale, ce formează o peliculă de protecţie pe suprafeţele de metal, pentru a preveni corodarea acestora
...  previne în mod eficient depunerile de piatră şi hiperaciditatea.
...  este, spre deosebire de aditivii convenţionali, derivat parţial din materii prime regenerabile. Ca urmare, emisiile de CO2 rezultate în urma procesului de fabricaţie sunt reduse cu 10%.
...  este folosit pentru completare, în proporţie corectă, în cadrul inspecţiei de service, atunci când este necesar. 
...  este miscibil cu G11, G12, G12 plus şi G12 plus plus.
...  este disponibil şi ca produs pentru utilizare directă, cu care puteţi completa nivelul de lichid de răcire, în caz de urgenţă. 

Bateriile

Avantaje

- Nu necesită întreținere: nu este nevoie să verifici sau să completezi cantitatea de apă
- Sunt mereu gata de pornire: asigură pornirea la rece până la -25 °C
- Durată de funcţionare impresionantă

Caracteristici tehnice 

- Performanță ridicată datorită randamentului foarte bun
- Rată redusă de autodescărcare
- Intervale extinse de întreținere datorită  tehnologiei LongLife
- Rezistență internă scăzută: reacție rapidă între acid și materialul plăcilor
- Plăcile nu se mișcă în interiorul celulelor: nu sunt sensibile la vibrații

Bujiile

Sunt proiectate pentru fiecare tip de motor în parte şi sunt fiabile, permiţând motorului să furnizeze performanţe optime. 

Au un grad mare de rezistenţă la coroziune şi la formarea depozitelor.

Asigură scântei stabile, graţie electrozilor atent proiectaţi, şi permit arderea completă a amestecului combustibil prin propagarea rapidă a flăcării.

Au un necesar redus de curent pentru aprindere, datorită uzurii reduse a electrodului. Acest lucru are ca efect o fiabilitate mai mare între intervalele de schimb.

Bujiile incandescente

Ştiaţi că?

 În motoarele Diesel, carburantul este injectat la presiuni mari, în cilindru, unde este amestecat cu aerul comprimat, fierbinte, iar apoi este ars? Pentru pornirea la rece, bujia incandescentă are rol de element activ de încălzire
  Bujia incandescentă este poziţionată, în mod normal, lângă duza injectorului, pătrunzând circa 3-8 mm în cilindru? La vârful acesteia se ating temperaturi de circa 1.100°C.
 Bujiile incandescente controlate electronic ating în 1-2 secunde temperatura necesară pentru a aprinde carburantul? Bujiile incandescente cu auto-reglare, întâlnite în principal la autovehiculele mai vechi, au nevoie de mai mult timp (timp de preincandescenţă).
 După ce motorul a pornit, bujiile incandescente continuă să acţioneze ca şi elemente de încălzire, pentru un timp de până la trei minute, pentru a asigura condiţii favorabile de aprindere, în timpul fazei de încălzire a motorului
  Bujiile incandescente sunt conectate în paralel, astfel încât, în cazul defectării uneia dintre ele, să nu fie împiedicată funcţionarea corectă a celorlalte? Totuşi, bujiile incandescente defecte pot afecta performanţele de pornire la rece, motiv pentru care ar trebui înlocuite cât mai repede posibil.

 

Bujiile incandescente originale...

... sunt optimizate special pentru motoarele modelelor noastre, conform specificaţiilor indicate de ingineri. 
... asigură un consum optim de carburant şi emisii scăzute în timpul fazei de pornire. 
... menţin funcţionarea silenţioasă încă de la pornirea motorului. 
... reduc riscul formării de rugină și zgură. Se previne astfel formarea depozitelor pe bujiile incandescente, ceea ce le permite să fie deşurubate uşor, chiar şi după o perioadă lungă, fără a deteriora filetul sau chiar blocul motor.
... sunt foarte subţiri, având în vedere că spaţiul disponibil pentru instalare este restricţionat, şi cu toate acestea, sunt foarte rezistente.
... au o durată de viaţă îndelungată şi astfel sunt economice.

Componentele de caroserie

Sunt create în timpul fazei de dezvoltare a fiecărui model în parte şi, de aceea, au dimensiuni exacte şi se potrivesc perfect.

Beneficiază de un design optimizat, care include diferite materiale, pentru a menţine în aceiaşi parametri greutatea originală a autovehiculului, aerodinamica acestuia, precum şi aspectele legate de siguranţa pasivă.

În caz de reparaţii, păstrează designul original al automobilului.

Curelele de distribuție

Avantaje

- Adaptare perfectă la sarcina motorului și la restul componentelor: evitarea supraîncălzirii
- Material rezistent ce asigură un control precis al motorului: cureaua nu se lărgește
- Zgomot minim și grad redus de uzură: datorită calității ridicate a materialelor
- Fiabilitate: datorită intervalelor mari de schimb

 Caracteristici tehnice

- Protecție la alunecare: nu este posibilă alunecarea peste un dinte al curelei, ceea ce ar duce la dereglarea sistemului de distribuție
- Materiale de ultimă generație: poliamidă foarte rezistentă folosită pentru dinții și corpul curelei
- Profil de arc de cerc: forțele sunt transmise uniform în dinte, fiind evitate vârfurile de forță

Filtrele de aer

Se potrivesc fiecărui tip de motor SEAT. Contribuie la crearea unui amestec aer-carburant fără particule solide şi precis măsurat, astfel încât motorul să poată opera la capacitate optimă.

Filtrează eficient particule de praf, simultan asigurând un volum de aer precis determinat în sistemul de admisie.

Amortizează zgomotele apărute în galeria de admisie a automobilului dumneavoastră SEAT.

Filtrul antialergenic

Avantaje
- Protejează împotriva polenului, sporilor, alergenilor, mirosurilor și gazelor de eșapament
- Asigură o bună funcționare a sistemului de aer condiționat
- Contribuie la siguranța călătoriilor: atunci când strănutăm nu vedem ceilalți participanți la trafic
- Asigură un aer curat: prezența gazelor de eșapament în habitaclu crește oboseala la volan

Caracteristici tehnice
- Stratul filtrant de particule captează polenul, funinginea și praful
- Stratul premium de cărbune activ absoarbe mirosurile neplăcute și gaze dăunătoare precum ozonul și oxidul de azot
- Stratul antialergenic conține o substanță activă naturală care captează și neutralizează alergenii
- Tehnologia de pliere a materialului filtrant asigură suprafața maximă de filtrare

Filtrul de ulei

Avantaje
- Capacitate mare de reținere a murdăriei: doar uleiul curat ajunge în punctele de lubrifiere
- Etanșeitate ridicată: chiar și în timpul fluctuațiilor de temperatură și presiune
- Foarte rezistente: concepute pentru automobile cu funcție start-stop
- Presiune optimă a uleiului și lubrifiere corectă la pornirea motorului

Caracteristici tehnice 
- Rezistență la impurități precum funingine, gudron și resturi metalice rezultate în urma abraziunii
- Geometria stabilă a pliurilor asigură rezistența la umflare/înmuiere  
- Materiale de ultimă generație: compoziția sintetică previne umflarea filtrului din cauza conținutului mai mare de apă (caracteristică specială a combustibililor bio)

Filtrele de motorină

Ştiaţi că?

   Pentru ca motoarele să funcţioneze corespunzător trebuie să fie alimentate cu aer perfect curat? Particulele de mizerie uzează motorul şi reduc performanţele acestuia.
   În Germania, de exemplu, până la 7% din combustibilul Diesel convenţional conţine aditivi Biodiesel? Combustibilul Biodiesel este higroscopic, adică absoarbe umiditatea din atmosferă? Ca urmare, va creşte conţinutul de apă din combustibil şi astfel creşte şi riscul de coroziune şi de apariţie a microorganismelor în interiorul motorului. Pentru a evita acest lucru, filtrul de motorină trebuie confecționat dintr-un material hidrofob.
   Ca urmare a tehnologiilor folosite la construcţia motoarelor, filtrele trebuie să reziste la presiuni din ce în ce mai mari?
   Filtrele de combustibil au intervale de schimb regulate, ce variază atât în funcţie de modelul automobilului, cât şi de calitatea combustibilului utilizat?

 

Filtrele Originale de Motorină…

... reţin atât particulele minerale, cât şi pe cele organice, pentru a proteja sistemul de injecţie împotriva deteriorării şi a asigura puterea optimă a motorului. 
... au un mediu de filtrare deosebit de fin şi pot absorbi o cantitate mare de murdărie, opunând în acelaşi timp o rezistenţă mică la trecere.
... reţin chiar şi cele mai mici impurităţi cu diametre între 5 şi 15 microni, mult mai mici decât grosimea unui fir de păr (70 microni).
... sunt foarte rezistente din punct de vedere mecanic, datorită unui tub integrat în interior, ce menţine o presiune de până la 5 bar.
... împiedică formarea cristalelor de parafină şi astfel nu se vor înfunda şi nu vor forma o peliculă de ceară în timpul iernii.
... au un interval de schimb lung.

Lichidul de frână

Ştiaţi că?

•   Atunci când frânaţi, lichidul de frână este presurizat? Această presiune exercitată asupra lichidului de frână transmite forţa din pedală la frâne. De aceea, este important ca fluidul să poată să reziste compresiei şi să-şi păstreze această capacitate la temperaturi foarte ridicate. 
•    Lichidul nu trebuie să îngheţe sau să devină vâscos la temperaturi sub zero grade, nici nu trebuie să fiarbă, la cald, sau atunci când este supus unei sarcini? 
•    Lichidul de frână nu trebuie să atace garniturile sau să corodeze ţevile din metal sau cilindrii, deoarece acest lucru ar duce la formarea găurilor, prin care lichidul ar putea curge? 
•    Lichidul de frână absoarbe apa din aer, prevenind astfel formarea picăturilor de apă care măresc riscul de coroziune
•    Lichidul de frână trebuie înlocuit cu unul de aceeaşi calitate şi la intervalele specificate? Nerespectarea acestei cerinţe poate duce la reacţii întârziate ale sistemului de frânare - şi chiar la defectarea completă a acestuia.

 

Lichidul de frână Original

... curge liber la temperaturi situate de la punctul de îngheţ şi până la -40°C, îmbunătăţind performanţele sistemului de frânare în acest interval de temperaturi.
... datorită vâscozităţii scăzute, la temperaturi reduse, determină reacţii mai rapide ale Programului Electronic de Stabilitate (ESP), crescând astfel stabilitatea în viraje şi nivelul de siguranţă. 
... are un punct de fierbere mai mare cu 10°C decât lichidul de frână clasic (DOT 4*). Se asigură astfel o siguranţă operaţională mai mare, cu un conţinut de apă mai mare, şi în condiţii de sarcină termică mărită.
... poate fi utilizat, chiar şi pentru modelele mai vechi, care vor beneficia şi ele de avantajele sale. 

Lichidul de parbriz

Ştiaţi că?

 Dacă parbrizul este murdar, este posibil ca pericolele să nu fie observate decât atunci când este prea târziu sau - în cel mai rău caz - deloc? În combinaţie cu ştergătoarele, lichidul de spălare curăţă murdăria de pe parbriz
 Fără lichid de parbriz ştergătoarele doar împrăştie mizeria, de obicei rezultatul fiind o restricţionare şi mai mare a vizibilităţii? 
 Dacă lichidul de parbriz nu conţine substanţe anti-îngheţ, acesta poate îngheţa în rezervor, în furtunurile conectoare, duzele de pulverizare sau chiar direct pe parbriz? Dacă îngheaţă pe parbriz, efectele de îngheţare şi distorsionare afectează şi mai mult vizibilitatea. 
 Lichidul de parbriz nu trebuie să deterioreze vopseaua, cauciucul lamelor ştergătoarelor sau alte materiale cu care intră în contact? Carcasele farurilor, în special, sunt supuse riscului de fisurare

Lichidul original pentru parbriz

...  este disponibil în formă concentrată (protecţie la îngheţ de până la -70°C) şi în formă de produs gata amestecat (protecţie la îngheţ de până la -21°C). Există şi variantă pentru vară, cu un conţinut crescut de detergent - destinată îndepărtării urmelor de insecte de pe parbriz. 
...  are proprietăţi puternice de curăţare, îndepărtând fără efort chiar şi reziduurile de ceară sau uleioase. 
...  în formă concentrată are o capacitate mare de acţionare anti-îngheţ. Soluția concentrată are un raport bun calitate-preţ
...  are o fluiditate ridicată, fiind ideal pentru utilizarea cu duzele de tip evantai.
...  reduce riscul depunerilor de calcar, care pot bloca duzele şi furtunurile.
...  ține cont de mediul înconjurător, deoarece nu sunt utilizaţi detergenţi non-ionizaţi. 
...  are un parfum plăcut.

Piesele originale

Ştiaţi că?

• Multe dintre componentele mecanice şi electrice ale unui automobil sunt utilizate intens? Componentele mecanice, mai ales, sunt supuse unei uzuri normale. Atunci când acestea trebuie înlocuite, se recomandă utilizarea unor piese de calitate, pentru a păstra confortul, siguranţa şi valoarea maşinii.
• Un automobil conţine aproximativ 10.000 piese? Toate acestea sunt Piese Originale, bineînţeles. 
• Piesele Originale sunt stocate într-un depozit central? 
• Piesele de schimb cele mai uzuale se găsesc, de asemenea, şi în depozite-satelit din întreaga lume, pentru a asigura livrarea rapidă a acestora în cadrul reţelei globale de dealeri autorizaţi?
• Piesele necesare pentru menţinerea automobilelor în funcţiune sunt disponibile 15 ani de la scoaterea unui model din producţie? 

 

Piesele originale…

... sunt proiectate odată cu automobilul şi se potrivesc perfect fiecărui model.
... respectă standardele tehnice. Acestea ţin pasul cu procesul de fabricaţie al automobilelor de serie.
... sunt fiabile şi au o calitate ridicată.
... sunt compatibile cu materialele folosite. Astfel, nu se deteriorează vopseaua sau obiectele din plastic sau cauciuc, iar metalele nu se corodează.
... se potrivesc şi astfel asigură timpi de reparaţie reduşi.
... menţin valoarea automobilului.
... au o durată de utilizare mare. Acestea oferă un raport calitate-preţ bun, dacă raportăm costurile totale de întreţinere la durata de viaţă a automobilului.

Ştergătoarele

Avantaje

- Eficiente în aproape orice condiții meteo
- Precizie de 100%: se potrivesc parbrizului modelului tău 
- Dezvoltare continuă a produsului: produsul este optimizat folosind tehnologiile de ultimă generație

Caracteristici tehnice 

- Rezistență la coroziune
- Distribuție uniformă a presiunii pe suprafața parbrizului, la fiecare schimbare a direcției
- Rezistență la torsiune: lamele de cauciuc își păstrează unghiul optim în timpul ștergerii
- Fiabilitate ridicată, datorită cauciucului sintetic
- Forma plată, fără ramă, extinde câmpul vizual

Turbosuflantele

Ştiaţi că?

 Principiul de funcţionare al turbosuflantei este similar cu cel al unei pompe de aer?
 O turbosuflantă poate atinge viteze de rotaţie mari? În cazul motoarelor pe benzină acestea pot ajunge până la 240.000 rot/min, iar pentru cele pe motorină chiar şi la 300.000 rot/min
 Se creează o diferenţă de temperatură de până la 800 °C de-a lungul celor câţiva centimetri care separă carcasa turbinei de cea a compresorului, pentru a evita încălzirea excesivă a aerului aspirat?
 După un drum solicitant, motorul ar trebui lăsat la relanti până la un minut, pentru ca acesta să se răcească? Astfel, căldura din turbosuflantă este evacuată de către circuitul de ulei şi cel al lichidului de răcire.

 

Turbosuflantele Originale…

... au putere de absorbţie, compresie şi debit mari. 
... asigură o presiune de supra-alimentare aproape constantă pentru o plajă largă de turaţii, datorită unui mecanism de control precis. Acest lucru previne decalajul turbo la turaţiile reduse.
... au un grad mare de rezistenţă termică, putând suporta temperaturi de până la 900 °C, în cazul motoarelor Diesel, şi chiar 1.050 °C, pentru motoarele pe benzină. 
... sunt adaptate construcţiei, performanţelor şi turaţiilor motorului TSI sau TDI respectiv şi astfel asigură performanţe optime.
... asigură scăderea consumului de combustibil şi a emisiilor de CO2.
... oferă un confort optim, datorită nivelului minim de zgomot.
... sunt construite din materiale speciale. Din cauza temperaturii ridicate a gazelor de evacuare, carcasa turbinei este realizată din fontă, iar cea a compresorului din aliaj de metale uşoare.