Acest website utilizează Cookie-uri pentru a oferi cea mai bună experienţă de navigaţie. Continuând navigarea vă declaraţi de acord cu stocarea de Cookie-uri pe computerul dumneavoastră.
Acceptă şi continuă
PIESELE ORIGINALE SEAT

Calitatea face diferența.

Avantajele tale

Know-How-ul nostru este siguranța ta

Nu face compromisuri în ceea ce privește calitatea și profită de sistemul nostru de furnizare de piese.

Dacă o piesă necesară menținerii automobilului în stare de funcționare nu se află în stoc la o anumită locație, verificăm disponibilitatea acesteia în rețeaua internațională și indiferent de locul în care se află piesa, o livrăm cât mai rapid posibil. Astfel, se elimină timpii de așteptare mari și se reduce perioada în care automobilul tău staționează în service.

Amortizoarele

Pot răspunde cu uşurinţă gamei mari de sarcini la care este supus sistemul de suspensie şi, în acelaşi timp, asigură stabilitate în viraje şi o manevrabilitate sigură a direcţiei, cum ar fi în timpul abordării unor viraje la viteză mare.

 

Menţin automobilul pe traiectorie, în special în timpul frânărilor de urgenţă, oferind astfel  un contact mai bun cu solul - chiar şi atunci când automobilul este încărcat la maximum, are numărul maxim de pasageri sau are o remorcă.

 

Sunt proiectate pentru fiecare model SEAT în parte. Funcţionează optim în combinaţie cu toată gama de componente de suspensie, inclusiv frâne şi sisteme de asistenţă a şoferului, destinate siguranţei.

Bateriile

Furnizează în mod constant energia necesară motorului şi altor sisteme electrice.

Oferă garanţia pornirii la rece pe timp de iarnă până la temperatura de -25 °C şi sunt fiabile chiar şi în timpul verilor foarte calde, graţie consumului minim de apă.

Nu necesită întreţinere.

Au o rată scăzută de auto-descărcare.

 

Becurile

Sunt adaptate, într-o manieră echilibrată, la componentele sistemului de iluminare.

Păstrează un nivel constant de iluminare, conform standardelor ECE, până cu puţin timp înainte de sfârşitul duratei lor de viaţă. Prin comparaţie, becurile ieftine se îmbâcsesc adesea cu particule de carbon, ceea ce le scade în mod constant nivelul de iluminare.

Sunt disponibile la calitate standard şi, în multe cazuri, atât în versiuni LongLife (durată mare de funcţionare) cât şi SuperLongLife (durată extinsă de funcţionare). Automobilele SEAT au, în general, în echiparea standard, becuri de tip LongLife.

Bujiile

Sunt proiectate pentru fiecare tip de motor în parte şi sunt fiabile, permiţând motorului să furnizeze performanţe optime. 

Au un grad mare de rezistenţă la coroziune şi la formarea depozitelor.

Asigură scântei stabile, graţie electrozilor atent proiectaţi, şi permit arderea completă a amestecului combustibil prin propagarea rapidă a flăcării.

Au un necesar redus de curent pentru aprindere, datorită uzurii reduse a electrodului. Acest lucru are ca efect o fiabilitate mai mare între intervalele de schimb.

Componentele de caroserie

Sunt create în timpul fazei de dezvoltare a fiecărui model în parte şi, de aceea, au dimensiuni exacte şi se potrivesc perfect.

Beneficiază de un design optimizat, care include diferite materiale, pentru a menţine în aceiaşi parametri greutatea originală a autovehiculului, aerodinamica acestuia, precum şi aspectele legate de siguranţa pasivă.

În caz de reparaţii, păstrează designul original al automobilului.

Filtrele de aer

Se potrivesc fiecărui tip de motor SEAT. Contribuie la crearea unui amestec aer-carburant fără particule solide şi precis măsurat, astfel încât motorul să poată opera la capacitate optimă.

Filtrează eficient particule de praf, simultan asigurând un volum de aer precis determinat în sistemul de admisie.

Amortizează zgomotele apărute în galeria de admisie a automobilului dumneavoastră SEAT.

Curelele de distribuție

Sunt confecţionate din fibre de sticlă şi sintetice rezistente. Au un strat rezistent la uzură şi pot face faţă rigorilor unei utilizări frecvente şi într-o gamă variată de condiţii.

Fac posibilă păstrarea, în orice moment, a reglajelor precise ale motorului.

Sunt rezistente la căldură şi umezeală şi pot suporta fluctuaţii de temperatură.

Filtrele de praf și polen

Ştiaţi că?

•   Filtrul de praf şi polen reduce pătrunderea polenului şi a prafului fin în interiorul autovehiculului? O persoană care strănută la o viteză de 

50 km/h, conduce pe o distanţă de 13 metri fără să vadă nimic.

•   Conform Clubului Automobilistic din Germania (AvD), fiecare al patrulea accident este provocat din cauza unor persoane care suferă de alergii? (Sursa: www.avd.de)

•   Dacă filtrul este colmatat, creşte concentraţia de praf, calamină şi microorganisme în aerul din interiorul maşinii? Astfel, creşte gradul de oboseală şi ca urmare se diminuează capacitatea de concentrare la condus.

•   Dacă particulele de murdărie intră în sistemul de climatizare din cauza unui filtru "plin", acestea influenţează negativ funcţionarea sistemului? Astfel, pot să apară mirosuri neplăcute.

•   Dacă filtrul este colmatat, scad performanţele ventilaţiei şi, ca urmare, geamurile se aburesc mai repede?

•    Asociaţia Germană pentru Alergii şi Astm recomandă înlocuirea anuală a filtrului de polen? (Sursa: www.daab.de)

 

Filtrele de Praf şi Polen Originale…

...  asigură reţinerea eficientă a particulelor dăunătoare care sunt transportate în aer.

...  sunt realizate din două straturi. Primul filtru filtrează particule mari de praf şi calamină. Cel de-al doilea strat îndepărtează un număr mare de spori de ciuperci şi polenul, care pot să afecteze plămânii

...  cu strat suplimentar de microfiltru de cărbune activ, reduc mirosurile şi fixează agenţii dăunători gazoşi. Ozonul este astfel transformat aproape în totalitate în oxigen. În plus, filtrele noi asigură vizibilitatea mai bună datorită faptului că geamurile se  aburesc mai puţin.

...  asigură suficient aer proaspăt în interiorul maşinii şi protejează nu doar persoanele alergice de efectele negative ale polenului. 

...  reduc simptomele alergiilor, ca de exemplu lăcrimarea ochilor şi accesele de strănut în timpul condusului, sporind astfel siguranţa în trafic. 

...  opresc peste 99 % din cele circa 3.000 de granule de polen, aceasta fiind concentraţia de polen care se găseşte într-un metru cub de aer în timpul sezonului de vârf.

 

NOU Filtrele antialergice

... Captează și neutralizează alergenii.

... Filtrează substanțele toxice.

... Previn formarea mirosurilor neplăcute.

Filtrele de ulei

Graţie construcţiei robuste, oferă un grad mare de rezistenţă, chiar şi atunci când uleiul are o vâscozitate mare, cum se întâmplă în timpul pornirilor la rece sau atunci când temperatura exterioară este scăzută.

Carcasele rezistente la presiune şi coroziune le permit să reziste la sarcini de vârf, de până la 20 de bari.

Sunt echipate cu materiale de etanşare de calitate şi conectori care se potrivesc exact.

Filtrele de motorină

Ştiaţi că?

   Pentru ca motoarele să funcţioneze corespunzător trebuie să fie alimentate cu aer perfect curat? Particulele de mizerie uzează motorul şi reduc performanţele acestuia.

   În Germania, de exemplu, până la 7% din combustibilul Diesel convenţional conţine aditivi Biodiesel? Combustibilul Biodiesel este higroscopic, adică absoarbe umiditatea din atmosferă? Ca urmare, va creşte conţinutul de apă din combustibil şi astfel creşte şi riscul de coroziune şi de apariţie a microorganismelor în interiorul motorului. Pentru a evita acest lucru, filtrul de motorină trebuie confecționat      dintr-un material hidrofob.

   Ca urmare a tehnologiilor folosite la construcţia motoarelor, filtrele trebuie să reziste la presiuni din ce în ce mai mari?

   Filtrele de combustibil au intervale de schimb regulate, ce variază atât în funcţie de modelul automobilului, cât şi de calitatea combustibilului utilizat?

 

Filtrele Originale de motorină…

... reţin atât particulele minerale, cât şi pe cele organice, pentru a proteja sistemul de injecţie împotriva deteriorării şi a asigura puterea optimă a motorului. 

... au un mediu de filtrare deosebit de fin şi pot absorbi o cantitate mare de murdărie, opunând în acelaşi timp o rezistenţă mică la trecere.

... reţin chiar şi cele mai mici impurităţi cu diametre între 5 şi 15 microni, mult mai mici decât grosimea unui fir de păr (70 microni).

... sunt foarte rezistente din punct de vedere mecanic, datorită unui tub integrat în interior, ce menţine o presiune de până la 5 bar.

... împiedică formarea cristalelor de parafină şi astfel nu se vor înfunda şi nu vor forma o peliculă de ceară în timpul iernii.

... au un interval de schimb lung.

Piesele originale

 Ştiaţi că?

• Multe dintre componentele mecanice şi electrice ale unui automobil sunt utilizate intens? Componentele mecanice, mai ales, sunt supuse unei uzuri normale. Atunci când acestea trebuie înlocuite, se recomandă utilizarea unor piese de calitate, pentru a păstra confortul, siguranţa şi valoarea maşinii.

• Un automobil conţine aproximativ 10.000 piese? Toate acestea sunt Piese Originale, bineînţeles. 

• Piesele Originale sunt stocate într-un depozit central? 

• Piesele de schimb cele mai uzuale se găsesc, de asemenea, şi în depozite-satelit din întreaga lume, pentru a asigura livrarea rapidă a acestora în cadrul reţelei globale de dealeri autorizaţi?

• Piesele necesare pentru menţinerea automobilelor în funcţiune sunt disponibile 15 ani de la scoaterea unui model din producţie? 

 

Piesele originale…

... sunt proiectate odată cu automobilul şi se potrivesc perfect fiecărui model.

... respectă standardele tehnice. Acestea ţin pasul cu procesul de fabricaţie al automobilelor de serie.

... sunt fiabile şi au o calitate ridicată.

... sunt compatibile cu materialele folosite. Astfel, nu se deteriorează vopseaua sau obiectele din plastic sau cauciuc, iar metalele nu se corodează.

... se potrivesc şi astfel asigură timpi de reparaţie reduşi.

... menţin valoarea automobilului.

... au o durată de utilizare mare. Acestea oferă un raport calitate-preţ bun, dacă raportăm costurile totale de întreţinere la durata de viaţă a automobilului.

 

Lichidul de frână

 Ştiaţi că?

•   Atunci când frânaţi, lichidul de frână este presurizat? Această presiune exercitată asupra lichidului de frână transmite forţa din pedală la frâne. De aceea, este important ca fluidul să poată să reziste compresiei şi să-şi păstreze această capacitate la temperaturi foarte ridicate. 

•    Lichidul nu trebuie să îngheţe sau să devină vâscos la temperaturi sub zero grade, nici nu trebuie să fiarbă, la cald, sau atunci când este supus unei sarcini? 

•    Lichidul de frână nu trebuie să atace garniturile sau să corodeze ţevile din metal sau cilindrii, deoarece acest lucru ar duce la formarea găurilor, prin care lichidul ar putea curge? 

•    Lichidul de frână absoarbe apa din aer, prevenind astfel formarea picăturilor de apă care măresc riscul de coroziune

•    Lichidul de frână trebuie înlocuit cu unul de aceeaşi calitate şi la intervalele specificate? Nerespectarea acestei cerinţe poate duce la reacţii întârziate ale sistemului de frânare - şi chiar la defectarea completă a acestuia.

 

Lichidul de frână Original

... curge liber la temperaturi situate de la punctul de îngheţ şi până la -40°C, îmbunătăţind performanţele sistemului de frânare în acest interval de temperaturi.

... datorită vâscozităţii scăzute, la temperaturi reduse, determină reacţii mai rapide ale Programului Electronic de Stabilitate (ESP), crescând astfel stabilitatea în viraje şi nivelul de siguranţă. 

... are un punct de fierbere mai mare cu 10°C decât lichidul de frână clasic (DOT 4*). Se asigură astfel o siguranţă operaţională mai mare, cu un conţinut de apă mai mare, şi în condiţii de sarcină termică mărită.

... poate fi utilizat, chiar şi pentru modelele mai vechi, care vor beneficia şi ele de avantajele sale. 

 

Turbosuflantele

 Ştiaţi că?

 Principiul de funcţionare al turbosuflantei este similar cu cel al unei pompe de aer?

 O turbosuflantă poate atinge viteze de rotaţie mari? În cazul motoarelor pe benzină acestea pot ajunge până la 240.000 rot/min, iar pentru cele pe motorină chiar şi la 300.000 rot/min

 Se creează o diferenţă de temperatură de până la 800 °C de-a lungul celor câţiva centimetri care separă carcasa turbinei de cea a compresorului, pentru a evita încălzirea excesivă a aerului aspirat?

 După un drum solicitant, motorul ar trebui lăsat la relanti până la un minut, pentru ca acesta să se răcească? Astfel, căldura din turbosuflantă este evacuată de către circuitul de ulei şi cel al lichidului de răcire.

 

Turbosuflantele Originale…

... au putere de absorbţie, compresie şi debit mari. 

... asigură o presiune de supra-alimentare aproape constantă pentru o plajă largă de turaţii, datorită unui mecanism de control precis. Acest lucru previne decalajul turbo la turaţiile reduse.

... au un grad mare de rezistenţă termică, putând suporta temperaturi de până la 900 °C, în cazul motoarelor Diesel, şi chiar 1.050 °C, pentru motoarele pe benzină. 

... sunt adaptate construcţiei, performanţelor şi turaţiilor motorului TSI sau TDI respectiv şi astfel asigură performanţe optime.

... asigură scăderea consumului de combustibil şi a emisiilor de CO2

... oferă un confort optim, datorită nivelului minim de zgomot.

... sunt construite din materiale speciale. Din cauza temperaturii ridicate a gazelor de evacuare, carcasa turbinei este realizată din fontă, iar cea a compresorului din aliaj de metale uşoare.

 

Descopera gama de piese originale