SEAT MUSICATHON se apropie de final

Los Angeles, 07/11/2016. - SEAT Musicathon s-a încheiat vineri, după o săptămână de muncă intensă la Los Angeles cu echipa SEAT Sound Branding și cei trei câștigători Christian, Ariadna and Tomm. 


Concursul internațional de sound design a fost un eveniment în trei etape, început la Berlin, cu oprire în orașul natal al SEAT - Barcelona și finalizat în capitala mondială a muzicii Los Angeles.

Spania, Germania și Italia. Acestea sunt cele trei țări ai căror reprezentanți cu câștigat SEAT Musicathon. Concret, tinerii câștigători sunt Ariadna Castellano (Spania), Christian Wiercimock (Germania) și Tomm Zeskel (Italia). Au fost declarați câștigători după un maraton creativ de 48 de ore, organizat la Berlin cu 14 finaliști din șaăte tări (Spania, Germania, Marea Britanie, Italia, Franța, Olanda și Mexic).

Ca o a doua etapă, câștigătorii s-au alăturat echipei SEAT Sound Branding pentru un weekend în Barcelona, unde au făcut cunoștință cu marca SEAT și tot ceea ce reprezintă ea. Aceasta va fi baza pentru a treia și ultima etapă a concursului internațional - conceperea noului logo auditiv SEAT.

Mare parte din săptămâna de la Los Angeles a fost ocupată cu timp petrecut în studio și colaborarea pentru crearea noului logo auditiv SEAT. Totuși, câștigătorii au participat și la seminarii susținute de ambasadori SEAT și experți în producție muzicală și au experimentat o parte din celebrul stil de viață californian.

"După câteva zile entuziasmante în Barcelona, casa SEAT, ne-am pus pe treabă. Primul obiectiv: stabilirea unui breifing creativ. Am îngustat universul creativ de la "am putea să facem orice" la "ACEASTA este marca noastră". Acesta este un proces extrem de creativ și cu cât un grup este mai heterogen, cu atât mai diverse și mai bune sunt ideile generate. Cu Ariadna, Christian și Tomm nu avem doar diversitate, ci ei sunt și artiști talentați."

Lars Ohlendorf, Director Creativ SEAT Sound Branding Team

Musicathon-ul este a doua oară când SEAT se bazează pe co-creație, după Architon-ul de anul trecut, organizat în Barcelona, unde 40 de studenți germani și spanioli la arhitectură, au fost provocați să proiecteze muzeul digital SEAT.

La fel ca și prima acțiune SEAT în domeniul procesului de co-creație, Musicathon-ul a dovedit, din nou, cât de fructuoasă și creativă este munca colaborativă între tinere, noi talente și profesioniști cu experiență în domeniul muzical. SEAT așteaptă cu nerăbdare să împărtășească rezultatele muncii susținute ale grupului.