Conferinţa de presă

SEAT va prezenta în cadrul Salonului Internaţional de la Paris 2016 detaliile celei mai mari ofensive de produs din istoria mărcii. După lansarea SEAT-ului Ateca în 2016, Leon-ul va fi reînnoit în 2017. În plus, va fi prezentată a cincea generaţie a SEAT-ului Ibiza. Arona, debutul SEAT în segmentul SUV-urilor compacte, va încheia ofensiva. Arona este un oraş în sudul insulei Tenerife, Insulele Canare. Noul SEAT Arona va fi produs în uzina Martorell din Barcelona. 

CEO-ul SEAT, Luca de Meo, explică: "Leon-ul, Ibiza şi noul Arona, împreună cu Ateca vor întări poziţia comercială, financiară, de piaţă a mărcii SEAT. De aceea anul 2017 va fi unul foarte interesant pentru SEAT."

 

ATECA X-Perience, o nouă experientă SUV

Prezentarea noului SEAT Ateca X-Perience va juca rolul central în standul de la Paris, până pe 16 octombrie, împreună cu SEAT-ul Ateca.  

Ateca X-Perience este o versiune off-road mai aventurieră a primului SUV SEAT, care a devenit al treilea pilon în portofoliul de produse. În primele luni de la lansare au fost comandate peste 21.000 de autoturisme, au fost înregistrate 39 de milioane de vizite pe website şi realizate 1,5 milioane de configuraţii online. Ateca X-Perience este inspirat de cultura mediterană şi arată latura sa off-road,  fiind un exerciţiu care demonstrează posibilităţile oferite de familia Ateca, precum şi potenţialul său viitor.

 

Standul SEAT - O experienţă 4D, pentru a descoperi marca

Salonul Internaţional de la Paris este locul ideal pentru SEAT pentru a-şi prezenta viziunea pentru Connected Car, cheie a mobilităţii viitorului. Cu această ocazie se potriveşte perfect conceptul inovativ al standului dublu, care se diferenţiază complet de alte standuri prezentate în trecut la saloane auto. Conceptul de stand 4D le permite vizitatorilor să descopere şi să simtă marca SEAT şi oraşul natal Barcelona. În concordanţă cu extinderea digitalizării în strategia companiei, sloganul "SEAT Always ON!" este o inspiraţie pentru felul în care se prezintă marca la Paris. Standul dispune de un amfiteatru 4D care le permite jurnaliştiilor să participe la o conferinţă de presă, din 20 în 20 de minute, prin  Virtual Reality Experience. Standul va oferi vizitatorilor şi un configurator de maşini care utilizează tehnologia BitBrain pentru a configura SEAT Ateca în versiunea care se potriveşte cel mai bine emoţiilor utilizatorului. 

Mai există o zonă în exterior, unde SEAT va organiza un loc pentru socializare, un centru pentru presă şi o zonă de relaxare, printre altele, astfel încât vizitatorii să poată trăi şi experimenta marca. 

Conceptul "Created in Barcelona" pune accentul pe oraşul spaniol, pe rolul său ca metropolă internaţională pentru design urban şi creaţie modernă, valori împărţite cu marca SEAT.


SEAT este pregătit pentru nivelul următor 

În următorii zece ani industria auto va fi rezoluţionată, multumiţă inovaţiilor în domeniile: electrificării, digitalizării, noilor soluţii de mobilitate şi Connected Cars. SEAT a creat Easy Mobility Team pentru a fi pregătit pentru aceste provocări. Echipa constă din trei domenii cheie: digitalizare în cercetare şi dezvoltare, experienţa utilizatorului şi dezvoltarea afacerii.  

"Connected Car este nucleul experienţei clientului  în viziunea noastră pentru viitorul mobilităţii. Ne dorim să prezentăm autoturismul ca serviciu, care oferă o experienţă digitală şi conectată." subliniază Luca de Meo. " A aduce SEAT pe nivelul următor nu înseamnă doar muncă susţinută, livrarea unor produse şi servicii din ce în ce mai bune clienţilor noştri, ci şi utilizarea revoluţiilor din domeniu, pentru a avea un rol de lider în unele dintre aceste noi tendinţe. Viziunea noastră este să poziţionăm marca SEAT  în aşa fel încât să poată livra cea mai simplă experienţă de mobilitate, în aceast mediu în schimbare rapidă", a mai adăgat acesta. 

 

SEAT este pregătit pentru cea mai mare ofensivă de produse din istoria sa

Transformarea digitală a companiei vine într-o perioadă în care SEAT îşi consolidează rezultatele financiare şi îşi iniţiază cea mai mare ofensivă de produs din istoria mărcii. SEAT progresează continuu în direcţia profitabilităţii sustenabile şi este de aşteptat să încheie 2016 cu rezultate pozitive, după ce rezultatele de la jumătatea anului au relevat un profit operaţional de 93 de milioane de euro, adică un plus de 77% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent. După Ateca, SEAT va lansa încă trei noi modele, inclusiv un nou crossover SUV, care va fi dezvoltat şi produs în Martorell.